STRONA PRZENIESIONA NA
http://e-gielda.blogspot.com

poniedziałek, 2 listopada 2009

Update....

Nawet nie wiem jak zacząć - sam sobie strzeliłem samobója w kategorii systematyki i konsekwencji. Mam nadzieje ze Wy moi czytelnicy nie popadliście w taką pętlę co ja i racjonalnie podeszliście do wszystkiego. Na myśli mam tutaj spółki ze stratą które łamią podstawową zasadę inwestowania o której zapewne wiecie od dawna - czyli zasadę nieutrzymywania strat pod żadnym względem. Z naszego portfela powinny wyskoczyć Hygienika, Lubawa, Hydrobudowa i wcześniej Trakcja jednak tak się nie stało bo autorowi się nie chciało - wstyd wstyd - ale takie życie, na to nie ma rady. Najważniejsze że obudziłem się dzisiaj i postanowiłem to naprawić, niby lepiej późno niż wcale! Zobaczymy. Strat jako takich nie ma dotkliwych wiec i konsekwencje mają bardziej charakter edukacyjny i należy się po prostu uczyć na błędach. Na pocieszenie proponuję podliczyć zyski na Warfamie, Bre, Htl Strefie, Lcc, Stark Develpoment, Ppwk humory się wtedy poprawiają i złość na autora bloga maleje ( mam nadzieje) :)
Z sytuacji ogólno-rynkowej  na pierwszy rzut oka nasuwa się bardzo dobra kondycja wigu20 - moim zdaniem świadczy to o sporym zainteresowaniu naszym parkietem przez inwestorów zagranicznych - jednym z rodzynków jest PKOBP jak i reszta banków. W przypadku tego banku zainteresowanie nie maleje pomimo ogromnej emisji nowych akcji a wręcz przeciwnie rośnie. Jak na mój gust czeka nas tutaj bardzo mocna fala wzrostowa. Pamiętacie zapewne sytuacje innych polskich banków przed prywatyzacjami i znacie ceny akcji po podam tylko dwie Pekao i Bzwbk gdzie dwucyfrowe ceny zamieniły się w kilka lat w trzycyfrowe. Czy podobnie będzie z Pko nie wiadomo ale takie obroty  i objęcie tak dużej emisji świadczy tylko o obecności największych graczy którzy tylko czekają na możliwość wejścia w największy w Europie wschodniej bank.
Osobiście polecam.

Pozdrawiam.